تعویض دریچه ائورت بدون جراحی در ایران
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان me and you و آدرس meandyou.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 133
بازدید کل : 9571
تعداد مطالب : 99
تعداد نظرات : 22
تعداد آنلاین : 1




Get a Glitter Calendar Click Here

<-PollName->

<-PollItems->

me and you
سه شنبه 24 خرداد 1390برچسب:, :: 19:39 ::  نويسنده : kimia       

 

رئيس سيزدهمين كنگره تازه‌هاي قلب و عروق:
تعويض دريچه آئورت بدون جراحي در ايران امكانپذير شد

خبرگزاري فارس: رئيس سيزدهمين كنگره سراسري تازه‌هاي قلب و عروق گفت: تعويض دريچه آئورت بدون جراحي روش جديدي در ايران است كه در چند ماه اخير انجام شده و البته مدل تازه‌تر اين تكنولوژي كه تعويض دريچه قلب از طريق شريان‌هاي پا و با استفاده از استنت‌هاي باز شونده است را نيز در كنگره تازه‌هاي قلب امسال معرفي مي‌كنيم.


 

به گزارش خبرگزاري فارس قاسمي، اظهار داشت: سيزدهمين كنگره سراسري تازه‌هاي قلب و عروق 24 تا 27 خرداد امسال با حضور بيش از 90 درصد متخصصان داخلي و نيز پزشكان صاحب‌نام از كشورهاي همسايه، اروپا و آمريكاي شمالي در سالن همايش‌هاي رازي برگزار مي‌شود.

وي گفت: اين كنگره شامل سخنراني‌هاي ويژه، كارگاه‌هاي آموزشي، ميزگرد و برنامه پخش زنده درمان بيماران است و تازه‌ترين درمان‌هاي قلب و عروق و نتايج ناشي از اين اقدامات مرور مي‌شود.

اين متخصص قلب تصريح كرد: تنگي رگ‌هاي قلب از جمله مواردي است كه فرد بي اطلاع به آن دچار مي‌شود و اين تنگي‌ها بدون علامت و هشدار مشخص تشديد مي‌شوند.

وي گفت: تعويض دريچه آئورت از طريق غيرجراحي، روشي جديد در ايران است كه در چند ماه اخير انجام شده و ما قصد داريم مدل تازه‌تر اين تكنولوژي كه تعويض دريچه قلب از طريق شريان‌هاي پا و با استفاده از استنت‌هاي باز شونده است را در اين كنگره مورد بررسي قرار دهيم.

وي افزود: تعويض و ترميم شريان‌هاي آئورت بدون نياز به جراحي، از ديگر موارد مهمي است كه به صورت زنده توسط متخصصان داخلي و خارجي در كنگره قلب اجرا مي‌شود.

*استفاده از سلول‌هاي بنيادي در درمان بيماري‌هاي قلبي

قاسمي ادامه داد: استفاده از سلول‌هاي بنيادي از مغز استخوان و نيز چربي‌هاي شكم كه تكنيك سانتريفوژ ناميده مي‌شود. از مباحث اصلي كنگره سراسري تازه‌هاي قلب و عروق است كه نتايج حاصل از آن در ايران و دنيا مورد بحث قرار خواهد گرفت.

رئيس كنگره تازه‌هاي قلب و عروق افزود: كار بر روي سلول‌هاي بنيادي در زمينه قلب حدود 2سال است كه با همكاري موسسه رويان در يكي از بيمارستان‌هاي تهران درحال انجام است و 15 بيمار از اين طريق درمان شده و در دوره كنترل هستند.

اين متخصص قلب و عروق خاطرنشان كرد: ايران از معدود كشورهاي منطقه است كه داراي تكنولوژي اتاق هايبريد (اتاق توام) است كه اين فناوري يك اتاق آنژيوگرافي مجهز شده به تمام امكانات جراحي قلب و عروق است و كارهاي پيشرفته در زمينه قلب در آن قابل انجام است.

وي گفت: دو بيمارستان در تهران داراي مجموعه اتاق هايبريد هستند و قرار است به زودي مراكز بيشتري به اين تكنولوژي مجهز شوند.

*بيماري‌هاي قلب و عروق عامل اصلي مرگ و مير در دنيا هستند

قاسمي با بيان اينكه، يك سوم حوادث قلبي -عروقي بدون علامت واضح قبلي اتفاق مي‌افتد گفت: بيماري خاموش به مشكلات قلبي مانند تنگي رگ‌هاي قلب كه بدون علامت يا هشدار مشخص براي بيمار هستند،گفته مي شود و بيماري بدون اطلاع فرد تشديد مي‌شود.بنابراين توصيه مي‌شود كه افرادي كه داراي سن و شرايط مساعد بيماري قلبي مانند سابقه خانوادگي، فشار و چربي خون بالا و ديابت هستند ضمن تلاش براي كنترل اين بيماري‌ها، مراقبت‌هاي لازم را براي پيشگيري از بيماري هاي قلبي -عروقي انجام دهند.
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







   
 
   
Create your flash banner free online Flash banner maker onlineGenerate your flash banner free online Generate your flash banner free online